Про проведену роботу у січні 2017 року

 

В січні  2017 року  надійшло  на розгляд до відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту спроживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській управління 18 письмових звернень  від  громадян  щодо  порушення   їх  прав   споживачів відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів, з  яких:

–    16  звернень  споживачів  надійшло   письмово,    із  Урядової  «гарячої лінії»  –  2,   з них:  щодо    порушень   прав  споживачів    при  наданні  послуг  –  5, у тому числі  на надання   житлово  –  комунальних  послуг – 4;  на  якість  непродовольчих товарів – 12;  на якість  продовольчих  товарів – 1.

Спеціалістами   управління  захисту  споживачів  на  особистому  прийомі   надано  79   усних  консультацій  та  роз’яснень  вимог  законодавства  про  захист  прав  споживачів:  щодо якості  продовольчих  товарів  –  4;  щодо  якості  непродовольчих  товарів  –  55, у тому числі  щодо  придбання  товарів   через  інтернет – магазини  – 1;  щодо  надання  послуг – 16, з них на надання   житлово  –  комунальних  послуг – 5; надано 4 консультації   суб’єктам   господарської  діяльності  щодо  вимог  законодавства  про  захист прав  споживачів  при  реалізації  продукції  та  наданні  послуг  споживачам.

За результатами розгляду  звернень  громадян  у січні 2017 року  споживачам  повернуто  кошти  у  сумі  1,23 тис. грн.

В управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в  Рівненській  області проводиться особистий прийом   громадян  згідно  затвердженого  графіка,  облаштовано   зручні  умови  для  прийому  громадян  та написання заяв, щоденно з 10 до 18 год. працює громадська приймальня.

З метою покращення правової обізнаності споживачів щодо їх прав,  управління  захисту  споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в  Рівненській  області  здійснює  прозору та неупереджену  діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації.  Впродовж  січня  2017 року  взято участь у телевізійній програмі «Громадська   приймальня»  та  здійснено два виступи на Радіо «Край» та «Радіо – Трек»,   зокрема   найбільш   актуальними   питаннями  є  правова  освіта  громадян у разі придбання товару, замовлення  послуг неналежної якості.

Вам також має сподобатись...