Про проведену роботу у лютому 2017

 

У лютому 2017 року на розгляд до відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшло

  • 10 письмових звернень від громадян щодо порушення їх прав споживачів відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів, з яких:
  • 8 звернень споживачів надійшло письмово, в тому числі із Урядової «гарячої лінії»: 2;
  • із надісланих звернень:
  • щодо порушень прав споживачів при наданні послуг – 3;
  • на якість непродовольчих товарів – 5;
  • на якість продовольчих товарів – 2.

Спеціалістами управління захисту споживачів на особистому прийомі надано споживачам 76 усних консультацій та роз’яснень вимог законодавства про захист прав споживачів:

  • щодо якості продовольчих товарів – 4;
  • щодо якості непродовольчих товарів – 44, у тому числі щодо придбання товарів через інтернет – магазини – 5;
  • щодо надання послуг – 28, з них на надання житлово-комунальних послуг – 7.

Надано 7 консультацій суб’єктам господарської діяльності щодо вимог законодавства про захист прав споживачів при реалізації продукції та наданні послуг споживачам.

За результатами розгляду звернень громадян у лютому 2017 року споживачам повернуто кошти у сумі 22,174 тис. грн.

З метою покращення правової обізнаності споживачів щодо їх прав, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області здійснює прозору та неупереджену діяльність, доводячи до відома споживачів максимум інформації.

Впродовж лютого 2017 року взято участь у 2-х телевізійних програмах, розміщено на сайті 3 інформації щодо діяльності відділу, підготовлено матеріали по 4-х контрольних завданнях та дорученнях вищестоящих органів, взято участь у 3-х судових засіданнях, постійно проводиться відповідна робота щодо підвищення правової освіти громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості.

Вам також має сподобатись...